Zmiana w Regulaminie przyznawania dofinansowania ze środków Rady Doktorantów

Szanowne Doktorantki, Szanowni Doktoranci

Informujemy, że w dniu 9 marca 2021 r. Rada Doktorantów podjęła uchwałę zmieniającą treść § 3 ust. 3 Regulaminu przyznawania dofinansowania ze środków Rady Doktorantów, nadającą mu brzmienie: „3. Wniosek składa się drogą elektroniczną na adres: rd.wnioski@uwr.edu.pl. Po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę, w ciągu 2 dni roboczych – liczonych od dnia otrzymania e-maila z informacją o pozytywnej opinii Rady – wniosek należy złożyć drogą elektroniczną w Dziale Spraw Studenckich. Wniosek na adres rd.wnioski@uwr.edu.pl składa się na co najmniej 21 dni przed planowaną konferencją. Wniosek składa się wysyłając e-maila z adresu w domenie uwr.edu.pl. Wnioski wysłane z innych adresów e-mail nie są rozpatrywane”.

Regulamin przyznawania dofinansowania ze środków Rady Doktorantów