Sejmik – 1 lutego 2021
Szanowne Delegatki, Szanowni Delegaci!

Zapraszam Delegatki, Delegatów i wszystkich zainteresowanych na Sprawozdawcze i Zwyczajne Posiedzenie Sejmiku Doktorantów Uniwersytetu Wrocławskiego, które odbędzie się w dniu 1 lutego 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 19.00.  Szacowany czas trwania spotkania: dwie godziny.Posiedzenie, ze względu na pandemię COVID-19 i obostrzenia z nią związane, odbędzie się zdalnie przez platformę MS Teams. Link do spotkania:

Proponowany porządek obrad łączonego posiedzenia Sejmiku Sprawozdawczego i Zwyczajnego (na podstawie §13 i §15 Regulaminu Samorządu Doktorantów UWr):

  1. Przyjęcie porządku obrad dla łączonego posiedzenia Sejmiku Sprawozdawczego i Zwyczajnego.
  2. Przyjęcie protokołów z poprzednich posiedzeń Sejmiku.
  3. Sprawozdanie z działalności Rady Doktorantów UWr w 2020 r.
  4. Dyskusja nad planem działań na rok 2021.
  5. Głosowanie nad przyjęciem podziału środków finansowych na rok 2021 (uchwałą budżetową Samorządu).
  6. Dyskusja dot. intranetu dla doktorantów.
  7. Komunikaty, informacje, sprawy różne.
  8. Wolne wnioski.
  9. Zamknięcie posiedzenia.

Do zobaczenia!

Dominik Delczyk
Przewodniczący Samorządu Doktorantów UWr