SEJMIK SPRAWOZDAWCZY I ZWYCZAJNY 21 czerwca

Szanowne Delegatki, Szanowni Delegaci!

Zapraszam Delegatki, Delegatów i wszystkich zainteresowanych na Sprawozdawcze i Zwyczajne Posiedzenie Sejmiku Doktorantów Uniwersytetu Wrocławskiego, które odbędzie się w dniu 21 czerwca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 19.00.  Szacowany czas trwania spotkania: godzina.

Posiedzenie, ze względu na pandemię COVID-19 i obostrzenia z nią związane, odbędzie się zdalnie przez platformę MS Teams. Link do spotkania:

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3ac021ffb844d14dca85d7783b2f97c775%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=fb895d35-5cb0-49f3-bb04-c9329d17ff9e&tenantId=2b71bef9-3b13-4432-b5f4-1f5ac2278d0c

Proponowany porządek obrad łączonego posiedzenia Sejmiku Sprawozdawczego i Zwyczajnego (na podstawie §13 i §15 Regulaminu Samorządu Doktorantów UWr):

  1. Przyjęcie porządku obrad dla łączonego posiedzenia Sejmiku Sprawozdawczego i Zwyczajnego
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Sejmiku
  3. Przyjęcie sprawozdania z działalności Samorządu Doktorantów w roku 2020
  4. Podsumowanie XXV i XXVI edycji dofinansowań indywidualnych dla doktorantów UWr
  5. Wolne wnioski
  6. Zamknięcie posiedzenia

 

Do zobaczenia!

Dominik Delczyk
Przewodniczący Samorządu Doktorantów UWr