Szanowne Doktorantki, Szanowni Doktoranci,
Z przyjemnością informujemy że 24 maja o godz. 8:00 rozpocznie się nabór wniosków do XXVI edycji dofinansowań indywidualnych dla doktorantów Uniwersytetu Wrocławskiego!
Pula środków na XXVI edycję dofinansowań indywidualnych dla doktorantów Uniwersytetu Wrocławskiego wynosi 3 500,00 zł.
Maksymalny limit środków na jednego doktoranta wynosi:
350 zł w przypadku konferencji na której doktorant występuje w języku obcym
250 zł w przypadku konferencji na której doktorant występuje w języku polskim
Środki przyznawane są na podstawie poprawnie złożonego wniosku. Wniosek składa się drogą elektroniczną na adres: rd.wnioski@uwr.edu.pl, następnie po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Doktorantów, w ciągu 2 dni roboczych – liczonych od dnia otrzymania e-maila z informacją o pozytywnej opinii – wniosek należy złożyć w Dziale Spraw Studenckich wysyłając e-mail na adres: patrycja.cicha@uwr.edu.pl .
Wniosek składa się wysyłając e-mail z adresu w domenie uwr.edu.pl. Wnioski wysłane z innych adresów e-mail nie są rozpatrywane.
Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie czynnego udziału w konferencji, np. harmonogram, link do strony internetowej lub mailowe potwierdzenie od organizatora. Dofinansowania przyznawane są do wyczerpania puli.
Termin składania wniosków rozpoczyna się 24 maja 2021 r. o godz. 8:00 i kończy się 11 czerwca 2021 r. o godz. 24:00 lub momencie wyczerpania puli środków, jeżeli ten nastąpi wcześniej.
O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność poprawnych zgłoszeń. Szczegółowe zasady konkursu określa Regulamin przyznawania dofinansowania ze środków Rady Doktorantów z dnia 8 lutego 2016 r. z późniejszymi zmianami.
Rada Doktorantów UWr
pliki:
Uchwała Rady Doktorantów
Regulamin przyznawania dofinansowania ze środków Rady Doktorantów
Wniosek dofinansowania wzór wniosku (przykładowo wypełniony)