Drogie Delegatki, Drodzy Delegaci,
Drogie Doktorantki, Drodzy Doktoranci,
Szanowni Goście!
Serdecznie zapraszam Was do udziału w Nadzwyczajnym Posiedzeniu Sejmiku Doktorantów, które odbędzie się we wtorek, 19.03.2024 r., o godz. 19:00. Z proponowanym porządkiem obrad można zapoznać się pod tym linkiem [zaproszenie do posiedzenia w Sejmiku]. Przypuszczalna długość właściwej części posiedzenia to ok. 1h 15 min.
Po zakończeniu posiedzenia Sejmiku, chciałabym poprosić Was o pozostanie z nami na spotkaniu. Zachęcam, żebyśmy w doktoranckim gronie porozmawiali o zbliżającym się wielkimi krokami dniu wyboru rektora UWr, sprawach, o których w ostatnim czasie rozmawialiśmy z JM Rektorem, a także innych kwestiach, które w sposób szczególny dotyczą naszej społeczności.
Nadzwyczajne Posiedzenie Sejmiku Samorządu Doktorantów odbędzie się zdalnie, przez platformę MS Teams, pod następującym linkiem: https://bit.ly/sejmiknadzwyczajny
Delegatów i Delegatki uprzejmie prosimy, by zgłaszali swoje nieobecności, pisząc maila na adres: samorzad.doktorantow@uwr.edu.pl Przypominamy, że w przypadku trzech nieusprawiedliwionych nieobecności, stwierdza się wygaśnięcie mandatu delegata.
Do zobaczenia wkrótce,
Anna Brzostowska
Przewodnicząca Samorządu Doktorantów