Sejmik nadzwyczajny – 21.08.2024 r.
Szanowne Delegatki, Szanowni Delegaci,
Drogie Doktorantki, Drodzy Doktoranci,
Szanowni Goście!

Bardzo serdecznie zapraszam Was do udziału w Nadzwyczajnym Posiedzeniu Sejmiku Doktorantów, które odbędzie się w środę, 21 sierpnia b.r., o godz. 19:00. Z proponowanym porządkiem obrad można zapoznać się pod tym linkiem [zaproszenie do posiedzenia w Sejmiku]. Przypuszczalna długość właściwej części posiedzenia to ok. 45 minut.

Po zakończeniu posiedzenia Sejmiku, chciałabym poprosić Was o pozostanie z nami na spotkaniu. Zachęcam, żebyśmy w doktoranckim gronie porozmawiali o ostatnich miesiącach kadencji Samorządu.

Nadzwyczajne Posiedzenie Sejmiku Samorządu Doktorantów odbędzie się zdalnie, przez platformę MS Teams, pod następującym linkiem: [dołącz do spotkania!].

Delegatów i Delegatki uprzejmie prosimy, by zgłaszali swoje nieobecności, pisząc maila na adres: samorzad.doktorantow@uwr.edu.pl Przypominamy, że w przypadku trzech nieusprawiedliwionych nieobecności, stwierdza się wygaśnięcie mandatu delegata.

Do zobaczenia wkrótce,
Anna Brzostowska
Przewodnicząca Samorządu Doktorantów